March 27, 2010

new kid


since tahap kebosanan melanda jiwa thap dewa dah ni..aku pn mndapat idea y not nak create st blog..wlpn ilmu didada bout menatang blog ni lngsng xde..tp ilmu kat kepla otak utk try sumthn new stil ade..so mr kte gne otak kte sebaik2nyer..haha!!
sape2 yg ade ilmu tntng pembikinan blog ni sila angkat tgn o tampil kedepan mmberi bantuan hulurkan tgn ringankan beban..da mcm bersamamu la plak..xleh bla tol...hehe!!
xpe2 chill la..pale kne gler ckit br best..kalo x bsan je..so balik pada tajuk utama kte which is bdak br blaja..actually ape yg br bljanyer..of coz la nak wat blog ni..tny jwab sndr..haha!!bg aku blog ni mybe tmpat org len nak lpaskan perasaan o bosan o meluahkna sumthn yg die rs xpuas ht n rs..mmgla bgs drpd kte trus nak pendam..nnt terbuku lm2 parah tau..tp 2la da jd habit aku xnak lpaskan pe yg aku rs..tkt nnt org terasa..perasaan org len ssh nak jngka..sumtimes nmpak lua ok je tp dlm da menggelegak thap babon da..haha!!tp silap aku gak kdg2 ble da mletup kuar sume kate2 yg leh mngguriskan ht org len..time 2 xdpt lak nak kwal pe yg kte nak ckap..xde lak pkr perasaan org len..wlpn ianyer mybe hanya slah sngka..klmhan dlm dr aku ni sng sgt nak buruk sngka n tduh die mcm2..pdhal die xwat pn sume 2..nape la aku jd cmni..ble da terlepas sumenyer da wat org len terluka n pg jauh dr kte..tp lumrah hdp..kwan dtg dan pg..begitu jgk cinta..jgn terlalu hrap pd sesuatu yg blum pasti o xtau pn mn penamatnyer..mcm usain bolt la..kalo die xtau bp jauh lg die nak lari camner die nak tntukan bape speed yg die nak gne..ble time nak sprint n so watever..tol x??haha!!mengarut lg..sll kuar tajuk cmner la cikgu bm nak bg markah bagus..haha!!btw,mmg da lm pn xwat karangn bm yg proper..yela since masuk uitm asek gne bi je..2pn xpandai2 gak..tetap gak sengal..byk mkan semut xpn tgk blue..(tp ni aku x la..)kwan2 je..haha!!
so since time ni aku da bsan thap babon ape la slhnyer aku coretkan sumthng utk melepaskan ape yg terbuku slm ni..untng2 it make me feel beter n jd seorng yg lbh bek..pnglmn hdp byk mengajar kte..nak knal org cmner n ble da knal nak sesuaikn lak cmner..kte xleh nak jd cm2 je slm2nyer..len org len rgam..so nak hdp dalm dunia ni try la pham org len..idea da kering da ni..mybe ble d kelapangn o idea mari aku tlis sumthn..jmp lagi d keluarn akn dtg..harap2 1st coretan aku ni dpat membawa aku ke suatu dimensi br dlm hdp aku..bdak br blaja wat blog..haha!!

6 comments:

  1. hahaha...i'm da fis follower...hihihi....sonok kn ad blog neh..kita ley luahkn pasaan kita yg tk puas ati o sakit ati ker kn...tp kne igt jgn kita gunekn blog neh sbgai tmpt utk kta mengutuk ker ap ker...btw tq sbb jd follower emy...hihihi...org sgt stuju ngn ayat "jgn terlalu hrap pd sesuatu yg blum pasti o xtau pn mn penamatnyer'...besa laa..itu sume lumrah kehidupan..kita manusia kne sbr ngn ap yg dilalui dlm kehiduypan neh...oryte?

    ReplyDelete
  2. fis folower akn dapat hadiah..nah!!hehe

    ReplyDelete
  3. hadiah die ialah bil air ngan bil elektrik yg menggunung..hahahahaha

    sory emy..guraw je..sebab ak xtaw nak kumen pe

    =)

    ReplyDelete
  4. yeke dpt hadiah?..waa...mne adiahnyer?..hahaha...amir neh nk kne r....=P

    ReplyDelete