March 27, 2010

bermain dgn masa

lepak jap tlis blog pn layan gak..wlpn perot da lapa nak mampus sempat gak aku nak tlis sumthn..mkan 2 japg la..hehe!!aku rase da ketagih la nak tlis kat blog ni..xtau la pe yg wat aku sangap..tp aku xplik la bese la bnd baru kte excitedla kan..tp ble da lm xtau la..mcm2 pn serba xkne..last2 bungkus..tp bkan i2 yg menjadi persoalan aku..skunk ni aku da risau thap cipan da ni..bnd ko da nak final..xsampai sebulan lg..tp aku nak tny pe persiapan yg ko da wat??nothn..aku pn xpham la nape aku jd cmni..final 2 la yg menentukan mase dpan ko..kalo la hancur mase dpan ko sape lg yg leh tlg..pluang smbng deg ni bkan sll lh ade..lg2 mnat aku nak blaja ni da kurang da..so mmg cmfrm nex time aku xsmbng blaja da..so time nila aku mst pulun hbs..pasni hbs terpulang la pe nak jd..yg penting da ade segulung ijazah..tp ntah mengapa semngat aku seakan2 hlang bersama die..harapnku slm ini hancur dek dihempap angan2 yg terlalu tggi mengharap sesuatu keajaiban berlaku..dulunyer sll ade yg memberi inspirasi agar aku berusha n stdy bersungguh2..tp semakin lm semngat i2 pergi ditiup angin..sape yg harus diperslahkn..adekah kerana angin yg mmbawa semgat i2 pergi o aku xmenhan semgat i2 dr pergi..persoalan ini membingitkan telingaku..pergh len mcm je ayat je ni..comon2 xnak cmni..back 2 d real world..haha!!
aku try nak start stdy tp ade je halangn..aku cb mencari semngat br n melupkan semgat yg lm tp ianya sukar..mngapala smgt i2 begitu spesel..inginku gapai ia kembali..ttapi aku harus akui yg thngs chnge n mase akn trus berlalu tnpa mnunggu kte..just sabar n bykkan berdoa agar segalanyer berubah n menjadi lebih baik..Y peace!!

6 comments:

  1. sume org akn rsai ap yg kamu rasai skrg...debaran final tuh mmg kian dirasai..tp base pd kita gk laa...mmg mula smgt nk stdy tp lelame smgt tuh ilg cmtu jer...neh sbb iman kita tk kuat...bnde yg lps tuh juz let it go jer...mmg agk susah kita nk lupakn ap yg da berlaku tp kamu hrus igt perjalanan kamu msh pjg lg...klu kamu asyik pk bnde yg lps kamu tkkn ke mane tau...so,let by gone be by gone k...kuatkn semangat n anggap la bnde neh sbahagian dr ujian ALLAH...ok?

    ReplyDelete
  2. HAAA ..dah de blog.huhu..cun la...xyh la layn fbook..cini tempt luahn segalnya..

    ReplyDelete
  3. btw,thnx emy..hehe
    cek~em tau xpe..sj je lgpn bsan2 je..hehe!!

    ReplyDelete
  4. emy..ak xmo tanx gak..????hehehe

    ReplyDelete
  5. emy..kt amir tayah ckp thanks...hihihi

    ReplyDelete
  6. amir n emy ..pendgr setia..helmi..xpe tlong aku sya n ajim jga helmi baik2..bye2

    ReplyDelete