March 29, 2010

mimpi tersangkut dikala indah

time ni aku ngah mamai bgn..haha!!rase ssh hati je ttdo..niat hati nak stdy tp apekan daya lena dibuai leka bkan mimpi coz mimpi 2 time ending aku nak terbagn br dtg..cis xgne tol..hehe!!sdp2 mimpi td ngn org tersyg lak 2..dan2 terbgn..sedey tol la..nape la mimpi 2 xlm..yela bkan sll leh njoy moment bsm die..lg2 da tggl kengn..hope mimpi tmpt bsm..alngkah best kalo mimpi aku 2 lm..nak sgt..nak harap realiti mmg xdpt la kn..ape la nsb bdan..ckp pasal mimpi ni terpk lak lm gak aku xmimpi bsah da kn...haha!!giler!!xtau nape coz da byk bsah da sblm ni kowt..huhu..rindunyer kat die..mlt ckap x tp hati sape yg tau..wlpn tau dr ni xbgne tp kngn sblm ni susah nak lpe..wlpn die ngn mudah mlpeknnya..sedih rs hati..mybe i2 perbezaan antara kte..xpe la da plih haluan masing so tnggng la..jgn ade yg menyesal dikemudian hari da la..tp don worry aku xkan mysal kowt sbb aku da try kn..so ok la..hehe!!
berbalik kat mimpi td..korang tau x,aku pn xtau la mimpi 2 berlaku kat pasar mn..tp time 2 mmg rmi gler tah org indon ke cina..yg pnting india xde la..xtau g mn..xske meniaga kowt..haha!!ngah li2 yong tau fu..tp d 4rnggt je..aku pn tny la brader 2..4rnggt ni lh li sume ni stiap satu x ckit2??brader 2 ckp,,xdpt la dek..mhal ni..aku pn bls alek..xpe la kalo cam2 abg bg je la yg saya mampu ye..nah die bg 4 cucuk..haha!!tp yg pliknyer bnd 2 kne ltak dlm air pnas sndr..pas2 ngn btng2 2 skli...aku wat la st...tp ble pgg mkin lm mkin berat yela bnd 2 da kembung ngn air kn...xlrat da nak hold..bang ni lm lg ke??aku tny..ngah tny 2 dtg lak awek yg aku ngh mnat gler..haha siap rendam die pny dlm air sm ngn aku..die pny 2 mksdnya die pny yong tau fu 2 la..jgn pkir bkan2 lak..haha!!pas2 siap bersandar kat aku lg..pergh gler la..rasa nak terlepas je bnd yg aku ngah rendam 2..tp control2 awek 2 beb..haha!!
tp mlngnyer die xjd bli...mmb die ajak g mkan mcd lak..diowng ajak skli..tp aku pn plik tah knal aku ke x tah men ajak je..hehe!!tp memandangkn aku d 4rnggt je nak mkan pe..kesengalan berlaku kat c2..hehe!!
tp time moment nak berpisah 2 dan2 mimipi aku stop..da terbgn..tgk2 jam da 4.30..bgnla..keje n test byk tp lek je..xphm aku..alahai..ape nak jd pn xtau la..hope cpt la ms stdy ni hbs..aku nak keje..aku nak buktikan kat die..wlpn aku xde wet skrg tp aku akn berduet in the future n jd lbh bek dr ape yg die ade srg..will see!!huhu..eh nak nak tolkan jap..yg berduet td 2 bkan nyanyi tau i mean berduit..haha!!kalo da d hdp sndr mst byk tnggngjwb kn..yela skunk ni mak bapak tnggng lg..tp nnt da sume tnggng sndr..kalo da li kete kne byr tiap blan lg..tp ni mmg aku aim first la..nak li kete..pas2 nak li umah kalo mampu..pas2 sengkekla aku byr tiap2 blan sume bil2..haha..cmfrm ade yg tertunggak..haha sengal!!
sakit lak mate aku bgn2 trus dok dpan pc ksyngn aku ni..perot pn da lapa..tgn da lenguh..nak work out la..actually da lm xwork out..so skli skla lyan pn ok gak br sgar bdan..Y PEacE yoll!!

No comments:

Post a Comment